Reklamace / Vratky / Výměna zboží
Reklamace / Vrácení / Výměna zboží
Postup ve zkratce:
1) Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. O reklamaci prosíme hned informujte telefonicky či e-mailem. Za vadu je považována např. změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu nebo nedodržením výrobní technologie. Za vadu nelze považovat změnu vlastnosti zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, díky nesprávnému používání, nedostatečné nebo nevhodné údržbě, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
2) Reklamované zboží zasílejte čisté a ujistěte se, že je hygienicky nezávadné.
3) Zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější obalová fólie, papír, igelitová taška či větší krabice. Do balíčku nejlépe přidejte reklamační list, kopii faktury, případně napište na papír jméno a číslo objednávky. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Zboží odešlete na adresu:
Prep Your Pet, Volutová 2521/18, Praha, 158 00
Doporučujeme zásilku pojistit ve výši ceny zboží.
4) Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží. POZOR! Záruční doba NENÍ životnost zboží. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem.
5) Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
6) V případě, že se tak s Námi domluvíte, reklamace může být vyřízena formou výměny zboží, vrácením peněz nebo vrácením poměrné částky.
Pro reklamaci můžete využít reklamační formulář:
Detailnější informace naleznete v obchodních podmínkách.